Sjukhusskylt.
Corona

33 nya fall av coronaviruset

31 maj 2020 12:54 SPT 0

Ja, jag vill läsa mer! Den här artikeln är exklusiv för ÅU:s betalande läsare. Våra nyhetspaket ger dig fri tillgång till alla Åbo Underrättelsers nyheter, reportage och artiklar på webben. Prova 1 månad för 1€*

Fotboll

Piffens Partel-liga kör i gång nästa vecka

31 maj 2020 12:00 ÅU 0

Ja, jag vill läsa mer! Den här artikeln är exklusiv för ÅU:s betalande läsare. Våra nyhetspaket ger dig fri tillgång till alla Åbo Underrättelsers nyheter, reportage och artiklar på webben. Prova 1 månad för 1€*

Ryggtavlan av en person som sitter i en park. Kroppsspråket antyder att personen är orolig eller ångestladdad.
Corona

Föreningar drabbas hårt av coronakrisen

31 maj 2020 10:23 SPT 0

Ja, jag vill läsa mer! Den här artikeln är exklusiv för ÅU:s betalande läsare. Våra nyhetspaket ger dig fri tillgång till alla Åbo Underrättelsers nyheter, reportage och artiklar på webben. Prova 1 månad för 1€*

Åbo

Finlands bästa vandrarhem, S/S Bore, öppnar igen

30 maj 2020 15:17 ÅU 0

Ja, jag vill läsa mer! Den här artikeln är exklusiv för ÅU:s betalande läsare. Våra nyhetspaket ger dig fri tillgång till alla Åbo Underrättelsers nyheter, reportage och artiklar på webben. Prova 1 månad för 1€*

Två polismän
Lokalt

Unga fartdårar sysselsatte polisen under fredagen

30 maj 2020 14:16 ÅU 0

Ja, jag vill läsa mer! Den här artikeln är exklusiv för ÅU:s betalande läsare. Våra nyhetspaket ger dig fri tillgång till alla Åbo Underrättelsers nyheter, reportage och artiklar på webben. Prova 1 månad för 1€*

Ett par handskbeklädda händer lägger på ett munskydd
Corona

Femtio nya fall av coronaviruset — två nya dödsfall

30 maj 2020 13:14 SPT 0

Ja, jag vill läsa mer! Den här artikeln är exklusiv för ÅU:s betalande läsare. Våra nyhetspaket ger dig fri tillgång till alla Åbo Underrättelsers nyheter, reportage och artiklar på webben. Prova 1 månad för 1€*

Ungdomar i studentmössor. Bakom syns en skolbyggnad
Aktuellt

De kommer att sakna Kimitoöns gymnasium

30 maj 2020 09:00 Emilia Örnmark 0

Ja, jag vill läsa mer! Den här artikeln är exklusiv för ÅU:s betalande läsare. Våra nyhetspaket ger dig fri tillgång till alla Åbo Underrättelsers nyheter, reportage och artiklar på webben. Prova 1 månad för 1€*

Kolumner

Alla är avundsjuka på Simon Sinek (jag med)

30 maj 2020 05:00 ÅU 0

Ja, jag vill läsa mer! Den här artikeln är exklusiv för ÅU:s betalande läsare. Våra nyhetspaket ger dig fri tillgång till alla Åbo Underrättelsers nyheter, reportage och artiklar på webben. Prova 1 månad för 1€*

Gnurf

30 maj 2020 05:00 ÅU 0

Illustration: Paul Söderholm Paul Söderholm är illustratör och fotograf verksam i Åboland och Västnyland. Gnurfarna i ÅU  är senaste utvecklingsfasen av skämtfigurer som fick sin början i skolhäften i mitten av 90-talet.

Ledare

Gaudeamus igitur – låt oss trots allt glädjas

30 maj 2020 04:00 Tom Simola 0

Ja, jag vill läsa mer! Den här artikeln är exklusiv för ÅU:s betalande läsare. Våra nyhetspaket ger dig fri tillgång till alla Åbo Underrättelsers nyheter, reportage och artiklar på webben. Prova 1 månad för 1€*

Aktuellt

Brusaby gav henne ett brett kunnande om djur